Examen!

Upptäckte att jag har glömt att skriva om själva examensdagen. De va en otroligt underbar dag! De började me champagnefrukost hos mikkis, då de åts jordgubbar å marshmallows doppade i chokla. =) Efter de begav vi oss till kyrkan för att spexa å få vårat utbildningsbevis.




Sen åkte vi hem till mej å hade kalas, mamma hade bakat både paj å tårta å fixa jättemycke! =) På eftermiddagen åkte alla hem å på kvällen begav jag å tobben oss till torsken för examensfest!
De va en apbra kväll, jag var glad å hade kul hela tiden!
Sorgen över att skiljas åt kom mest igår när jag skulle åka till borås. Inte roligt!
Men fredagen va bra!

Japp, tidernas bästa examen hade jag! =D



// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

fan va du är snygg! Saknar dig redan!

2010-06-14 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test