Sjusovare

Elsa älskar att sova! Så fort hon får chansen så sover hon. Hon ligger alltid i sängen hos oss på natten, vilket e väldigt mysigt. Men de roliga e att hon sover så otroligt länge! Jag vet att hon e en katt å dom sover mycke, men när jag går ligger hon ofta kvar. Som häromdan gick jag upp runt tio-tiden, hon låg kvar å sov en timma till. Hennes syster däremot tiggde skinka som hon gör varje gång jag fixar ordning frukost till mej.
Iaf, här e nåra bilder på sjusovar'n.




Här e hon nyvaken.

Söt va?! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

det är bra att du förklarar att hon är vaken på sista kortet=) det kan vara svårt att förstå annars

2010-06-24 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test