Lördagsskolan

Imorn e de öppet hus på skolan, så då måste man va där å visa upp sej. Usch, va jag inte tycker om att ha tusen saker att göra plus bli tvingad till skolan på en lörda. Jaja, inte så mycke att göra åt..

Idag satt vi å pratade igenom schemat inför Tanzania! De ska bli så roligt! =)

Ja.. va ska jag göra ikväll.. ja, eftersom jag inte har fått helg än så kan jag ju plugga lite. Usch, va jag klagar. Förlåt.
Om jag ska va positiv så kan jag ju berätta att imornkväll e de melodifestivalfinal, å den ska ses hemma hos Mickis. Å de ska bli kul! De e sånna saker som gör att man orkar kämpa vidare. =)

Förresten, nått som jag inte kan rekomendera att dricka e Dukoral. De e bra om man ska till Tanzania å inte vill bli dålig i magen, men om man e lite törstig så ska man inte dricka de. För de smakar typ bajs. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Sandri

haha tog också min dukoral idag! fyyy, läste vad det inehöll.. typ döda kolebakterier.. snacka om att det smakade illa efter att ha läst det.

2010-03-12 @ 21:37:04
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test