Alone again..

Då va man själv igen. Fy va jag hatar varje gång tobben måste lämna mej. Usch!
Men helgen har varit jättebra, vi (tobbe, cissi, mattis å jag) har haft de jättekul tillsammans. Jag å cissi åkte in till stan igår där vi mötte upp ida (en kompis från u-hamn), vi käkade glass å hade bara allmänt kul. Killarna va å klättrade inomhusklättring under tiden. Sen på kvällen gick vi alla ut en sväng å kollade in läget på sankt eriksplan å fridhemsplan. Å mattis fick åka tunnelbana för första gången. =) Så hela helgen har vart jättebra!
Men när man blir lämnad ensam kvar i stockholm, me hemlängtan, då e de inte roligt.. jag å tobben kommer inte ses på tre veckor nu pga pengabrist å de gör att allt känns ännu värre. Jag vet att tre veckor går otroligt fort, speciellt nu när jag har massa att göra, men just nu känns de väldigt väldigt avlägset..

Jaja.. så e de.. nu ska jag förbereda mej inför morrondagens jobb.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

YEEEY! det betyder att du inte åker hem!?!! :D dansar i bilen :D :D :D

2010-05-16 @ 18:22:28
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

oroväckande att torsken kör bil och kollar din blogg samtidigt! Du får tänka så att du kan snylta middag hos någon av oss den helgen istället. Jag ska hålla hårt i dig då=)

2010-05-17 @ 07:25:36
Postat av: Anonym

nu har jag gjort det....svarade på Fb. Duktig jag!

2010-05-17 @ 16:42:45
Postat av: a

nä nu har jag läst det här inlägget 7000 gånger...tror hela tiden att det är ett nytt=)

2010-05-20 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test