En kväll i sthlm

Igår hängde jag me suss å hennes kompis robban. Vi hängde en stund på stan, sen åkte vi till djurgården. De va en underbar kväll å väldigt vacker natur! Vi promenerade runt där jättelänge å bara prata å hade trevligt. Vi gick till gröna lund å tänkte att man kanske kunde höra nåra artister från sommarkrysset, men de hördes ingenting.  Å ingen hade råd att gå in, men nu har jag vart utanför iaf. =) Sen fortsatte vi vår promenad längs östermalm tillbaka till stan. De va uteställen å brats överallt, inte riktigt min stil, men de va kul att peka å skratta åt dom. =P

Idag regnar de, lite tråkigt. Vi har ju haft fint väder i nästan två veckor så jag blev lite snopen när de regnade. Å de värsta e att nu kan jag inte komma undan allt jag har skjutit upp, eftersom jag kommer hålla mej inne hela dan. Så idag ska de skrivas loggbok å utvärderingar å lite annat smått å gott. Å va kul vi ska ha! (not).

Ja, jag ska börja me att äta frukost, sen sätter vi igång. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test