Partey! =)

Igår va de födelsedagsfest hemma hos Torsken! De va skitkul att träffa alla igen efter fyra veckor ifrån varandra. De va en jättetrevlig kväll me go tårta å kebabtallrik. =)
Självklart kollade vi på eurovision oxå, kanske inte me lika stor spänning som vanligt eftersom sverige inte va me, men de va kul ändå. Tyskland tog hem segern å de va helt okej tycker jag.

Idag e jag ännu mer dunderförkyld! Usch, jag snörvlar å snyter mej, har även börjat hosta lite. Att va snorig kan jag ta, men de värsta jag vet e att ha ont i halsen elle hosta. De e så jobbigt! Mitt halsont har gått över, men de verkar som om de har blivit utbytt mot hosta alltså.. ja, jag ska ta de lugnt idag å kurera mej. De e väldigt fint väder så jag ska sitta lite på trappen har jag tänkt, de måste man få göra även om man e förkyld, men förutom de bli de nog inte så mycke mer gjort idag. =)

Imorn e de skola igen. Känns konstigt att komma tillbaka å veta att jag bara ska va där i två veckor å sen e de slut. Konstigt, men underbart. =)

Nä, nu ska jag snyta mej, sen ta en bok å sätta mej på trappen i solen. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

en vecka kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-04 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test