Plötsligt en vecka kvar

Nu e de bara en vecka kvar på praktiken! De har gått så himlans fort! När jag kom hit kändes fyra veckor som e lång tid, men nu e de bara en vecka kvar. Å de bästa e att de går bättre å bättre! =) första veckan e inget som vi behöver diskutera, men sen släppte allt å de har gått bättre hela tiden. Idag sa en tolk att hon blev rörd när jag tolkade, för jag hade utvecklats så! Känns ju lite överdrivet att bli rörd, men de va kul att höra. =)

Helgen ska tillbringas i sthlm, ikväll ska jag ha sällskap av ostbågar å lite godis. Å imorn ska jag å suss på stan å leta examenskläder till mej, å nu måste jag hitta nått!! Jag har ju en på gång, men nja.. den känns inte hundra.. suck.. ja e ju så kräsen även när de gäller kläder.. Ja, jag hoppas att vi lyckas imorn iaf. =)

Nu ska jag laga mat! Ha en bra fredakväll!

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test