Stockholm i mitt hjärta..

Jahopp, då ska man va stockholmare i fyra veckor. =) jag kom hit igårkväll efter 6 timmar å 25 minuters bussresa, lite lagom långt.. Sen tog de e ett tag innan jag å suss (som mötte mej på stationen) kom fram till hotellet, men till sist så lyckades vi. Så numera bor jag i en tvåa på odenplan. Vi hittade även en jättebillig mataffär så nu har jag skåpen fulla. =)
Idag har jag askulterat på förmiddagen å sen suttit i bildtelefonen. Skitkul! =)

Nu ska jag gå in på min nya favoritsida, sl.se, å planera morrondagens resa. =)

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

ni hade mötning =)

2010-05-03 @ 21:50:34
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

så snabbt blev du stockholmare=)

2010-05-04 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test