Trippelt besök

Ikväll kommer Tobben, Cissi å Mattis hit å stannar hela helgen. De kommer bli så kul!! =D de va längesen jag träffade Cissi, å Tobben vill jag ju alltid träffa. =) Tyvärr kommer dom komma rätt sent, dom kommer fram runt halv 12 ikväll. Å då vill dom små skitarna ha tacos, mitt i natten! =P

Nu har halva praktiktiden gått, jag måste säga att tiden bara rusar iväg! Å de e bara fyra veckor kvar till examen!!! Jag kan tänka mej att nu, exakt om fyra veckor, sitter jag me klassen å kompisar å firar för fullt. =)

Nu ska jag gå å plocka undan alla mina saker så de ser snyggt ut när de väntas finbesök.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

ja tänkt att halva praktiekn har gått, det är sjukt! Och bara fyra veckor till den stora dagen..aaahh! Hoppas ni får en bra helg alla.

2010-05-15 @ 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test