Valborg!

Igår va de valborgsmässoafton. Jag å Tobben va hemma hos ett par kompisar å grillade, skittrevligt. =)

Idag har jag blivit utnämnd (av mej själv än så länge) till världens bästa flickvän då jag låter Tobben meka me motorcykeln medans jag städar å lagar mat. De e underbart nu när man sitter å ser golvet skina av renhet plus att de luktar rent. =) de har varit ännu roligare om inte katterna hade fått fnatt på ett snöre å sprungit runt som tokar på mitt nytorkade golv. Men men.. dom e ju söta. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

konstigt att det bara e du som utnämner dig själv till det HELA tiden (eller iaf varje gång du e i borås) ;)

2010-05-01 @ 16:50:20
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test