Härligt firande

Oj, va jag har blivit firad! Som jag har skrivit så hade jag lite kalas för mina föräldrar å tobbes familj på självaste dagen i torsdags. Sen i lördags hade jag storkalas me mina syskon hemma hos mamma å pappa.
Jag har fått många presenter å ätit mycke tårta! =D Jag fick bl.a. lite heminredningssaker, två parfymer, ett halsband, bluetooth till mobilen å en massa presentkort! Vadå för nåra, undrar ni. Jo, de ska jag lista upp!

Presentkort:

- massage me heta stenar
- smink
- middag på grekisk restaurang
- skor
- frisörbesök
- skor igen

Precis va jag behövde!! =D

Bilder från kalaset kommer snart, ska bara hitta kamerasladden! =)

Förresten, idag e katterna hos veterinären för att steriliseras.. känner mej som världens elakaste! Men de e tvunget, kan inte ge dom p-piller hela livet å vill inte (eller jo, jag vill men har inte plats) ha kattungar. Så ni förstår ju själva! Men dom ska få mycke fjäsk å kärlek så dom fortfarande tycker om mej. =)
Så nu ska jag äta, sen åka å hämta dom!

Ha´re gött, igelkött!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

trattkatter :)

2010-09-14 @ 22:01:08
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

jag kan nog tro det...att du fjäskar ännu mer för dom. Curlingkattmamma är du.

2010-09-15 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test