Afrika!

Ja, som ni ser så har jag bytt layout. Nej, jag har inte gjort detta själv, snodde den på nätet. Men den ska bli mer personlig me bilder högst upp på sidan, så som jag hade innan, fast nya bilder. De kommer upp så småningom!

Igår fick jag hem afrika-bilder som jag har framkallat så nu ska de sättas in i album å ramar! Äntligen har jag fått tummen ur å börjat me detta, tog bara över ett år! När jag kollar på bilderna känns de så overkligt att jag har varit där å gjort allt de där vi gjorde. Jag kan längta tillbaka lite. Inte till allt, men till de mesta. Därför ska de bli väldigt kul att göra iordning ett album så jag kan bläddra å drömma mej bort. =)

Idag började jag jobba som tolk igen! Jag har inte tolkat på en månad så jag va lite nervös, helt i onödan! När jag kom dit fick jag veta att jag va en månad för tidig! Så de va bara att åka hem igen. Typiskt att uppdrag alltid blir inställda på morronen. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test