Jul, jul, strålande jul!

Då var julhelgen över! Jag gillar julen när man får träffa släkten å man får paket! =) Men oj så fort den går över!
På julafton var vi hemma på förmiddagen å hade lite egen jul, av Tobbe fick jag en väska å en film. Resten av dagen tillbringade vi hos mina föräldrar, där fick vi en massa paket, handdukar, påslakan, böcker m.m, Mycke mysigt å roligt! =)
Igår firade vi julen hos svärföräldrarna, där fick vi ännu fler paket! Nästan alla Tobbes syskon va där, så roligt att träffa alla på samma gång! På kvällen åkte vi på fest me en massa kompisar. Kul! =)
Idag åkte jag till mina föräldrar igen för att träffa två av mina syskon (eller tre egentligen, lillebrorsan har ju varit hemma hela julen) å deras familjer. De e alltid lika roligt att träffa dom, de blir tyvärr inte så ofta!

Jag e ledig hela veckan, så skönt! Jag ska slappa, shoppa å passa på att träffa kompisar. Shoppa ska jag börja med redan imorn, vill ju inte missa alltför mycke på mellandagsrean. =P

I övrigt har jag många funderingar å planer på gång.. fånigt att skriva A när jag inte skriver B, jag vet, men jag vill ändå säga att jag tänker mycke.. berättar mer längre fram.. =)

Ha en bra fortsättning så hörs vi! =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test