Gott nytt år!

Jahopp, då va de 2011 nu då!

Nyår firades hos Cissi å Mattis, vi åt apgo trerättersmiddag å spelade spel. Framåt halv 12 gick vi till en fest å träffade resten av kompisgänget å kollade på fyrverkerier. En väldigt lyckad kväll. =)
Nyårslöften e inte riktigt min grej, men jag har köpt ett gymkort å ska försöka komma igång me träningen. Men inga löften om fem ggr i veckan elle en massa krav, bara ett löfte om att träna mer. Å de kan jag hålla. =)
Hela julen har varit jättebra, har hunnit träffa nästan hela släkten å umgåtts en del me kompisar. Har även läst mycke, tagit de lugnt, sovit, gett mej egentid. Alltid behövligt!
Men nu e julen över å jag har tagit bort alla julsaker å ser nu fram emot våren, som jag verkligen längtar efter!!

Detta ska bli ett mycke bra år har jag bestämt! Förra året va väldigt stressigt, mest psykist, när man inte visste hur de skulle bli efter sommaren. Men oxå fysisk stress av att jag hade tusen saker att göra. Praktik, tanzania-resa, examen, flytt till borås m.m. Men jag hade oxå mycke mycke roligt, de får inte glömmas bort! Men nu ska jag inte stressa alls på de sättet! Jag har jobb, en underbar sambo, familj å vänner som stöttar mej så nu e jag nöjd! Å jag hoppas att hela året får fortsätta så!


För snart ett år sen, i Tanzania.

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test