Kalas

Igår var jag på 50-årskalas. Min brors fru fyllde år och när han sa till mej, för flera veckor sen, att de skulle vara kalas, glömde han att säga att de va hemligt! Så igår fm skrev jag på FB; ska på kalas idag. När jag sen kom till kalaset blev jag mobbad av typ alla släktingar för att jag hade skrivit de. Men hallå, säg om de e hemligt! Som tur va så gjorde de inte så mycke, födelsedagskvinnan hade ändå fattat att de va nått på gång så skadan va inte så stor, bara pinsam. =)
Men kalaset va trevligt iaf, god mat å roligt folk som jag inte träffat på länge.

Idag ska jag träna å sen göra ingenting. Så de så.

Förresten, nångång när jag fyller år vill jag oxå bli överaskad me kalas, så roligt att inte ha en aning om va som händer, vilka som e där å dessutom behöver man inte ta hand om nånting själv. Bara så ni vet. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

Jag ska ha det i åtanken när du fyller 26. Du ba åker till Örebro på din födelsedag och har iiiingen aning om att när du kommer fram så står vi där och ropar GRATTIS! :) Du kommer bli så överaskad! Alltså om vi gjorde det....Jag fyller ju förövrigt 25 snart =P

2011-01-07 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test