En vecka!

Jahopp, då tänke jag rapportera om min senaste vecka.

I fredags kom tre vänner från Örebro hit för att fira min födelsedag! På kvällen hade jag även bjudit nåra kompisar från ulricehamn/borås, så de blev ett härligt kalas me mycke tacos, tårta å skratt! Senare på kvällen gick nåra av oss ut å fortsatte firandet! =D

På lördagen hängde vi på stan, käkade pizza hos daniel å gick sen ut igen. Men då tog vi de lite lugnare. =)

På söndagen gjorde vi ingenting. Gick upp runt ett-tiden, åt brunch å sen åkte Örebro-gänget hem igen.
Oj, så tomt de blev! =(

Sen på måndagen vaknade jag upp dunderförkyld! Tack Sandri! =P å de har fortfarande inte gått över! Idag e de lördag å jag e fortfarande lika förkyld, kanske t.o.m mer förkyld. När ska de gå över?? Fast iofs har jag inte kurerat mej jättemycke, jag har fortfarande jobbat ganska mycke å har haft svårt att ta de lugnt när jag har varit hemma. Igår va jag ledig hela dan, tänkte att jag skulle ligga under en filt å bli frisk. Men så blev de inte! Jag städade ur kylen å skafferiet, dammsög, grejjade i förrådet. Å eftersom de va så fint väder promenerade jag över en timma. Ja.. konstigt att jag inte e frisk. =P

Idag blir de ganska lugnt. Nu jobbar Tobbe, men ikväll ska vi till ett par kompisar å äta, kolla på film å bara slappa tillsammans. =) Å imorn ska vi på söndagsmiddag hos min äldsta bror, de ska bli mycke trevligt! =)

Jo, förresten, för två veckor sen provade jag bröllopsklänningar för första gången! De kändes konstigt, men samtidigt så roligt! Jag vet på ett ungefär hur jag vill att klänningen ska se ut, men jag ska fortsätta letandet! De e ju fortfarande tio månader kvar, men runt februari månad måste jag börja bestämma mej för de tar ett par månader för butikerna att sy upp den i min storlek. Så de gäller att vi ute i god tid! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

mer uppdateringar om klänning :) Tack för en superhelg! :)

2011-09-20 @ 17:40:13
Postat av: Torsken

håller med föregående talare ;)

2011-09-25 @ 22:28:31
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test