Min gosepos!

Inte visste jag att man kunde ha så mycke kärlek till en sån liten person! Adam har varit förkyld i snart två veckor å de blir inte bättre. =( inte sämre heller för den delen. Men värst e de på nätterna, då har han svårt att andas å blir jätteledsen när jag måste använda nässugen. Den har han verkligen (!!) börjat hata! Så fort han ser att jag tar fram den (även på dagtid) börjar han gråta. Å då gör de lite ont i mammahjärtat!
Vi va på bvc i tisdags, nu väger han 7730 g å e 66 cm lång. Stora killen! =)
 
// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Christina

Jobbigt när de små är sjuka. Är tacksam att vi bara varit sjuka en gång.

2014-03-18 @ 20:32:36
URL: http://gronkiwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test