Här sitter jag..

.. i Tobbens lägenhet. Åkte hit ikväll å har grejjade lite till.
Men nu tror jag faktiskt inte att jag kan göra mer, sortering av saker å sånt får han ta. Men jag har fixat ordning köket å badrummet å försökt få så mycke rörelseyta som möjligt.
Min lillebror va här igår å hjälpte mej, de va väldigt skönt eftersom dom flesta kartongerna va tunga. Åså va de kul me sällskap. =)
Men som sagt, jag e nog klar nu.. ska tvätta lite åt han imorn, men sen e jag klar med vad jag kan fixa själv.

På lördag så går inflyttningsfesten av stapeln! De ska bli så roligt! De som e extra roligt e att jag även har lyckats få Sandri å Torsken att komma, så de blir ett riktigt partaj! =D

Ja, de va nog allt jag hade att säga..

Förresten, usch va trött jag e på jobbet. Men nu e de bara fem gånger kvar. Snart sommalov. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: miss K

Jag fick sommarlov idag! ;D

2009-08-07 @ 21:07:25
URL: http://es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test