Örebro, here I come!

Igår lekte jag me Sanna hela dan, de va skitkul! Hann även träffa Babsan en sväng. =)

Å nu ska jag strax dra hem till mor å far å hämta alla saker jag har där. Eller saker, mest kläder.
Jag ska dit å äta middag, umgås, ta mitt pick å pack å åka tillbaka till Örebro.

De e fortfarande blandade känslor. Ångest över att åka härifrån, sommarn har vart riktigt bra, men ändå glädje över att komma hem till min lägenhet, mina saker, allt som jag har i Örebro.
De ska bli riktigt skönt att slippa ha alla ägodelar i resväskor!
Ska bli såå skönt att komma hem.. men ack va jobbigt de kommer bli på sönda då Tobben åker tillbaks till Borås å jag vet att vi inte kommer ses förrän om en, två veckor.. suck..
De som e positivt e att vi båda kommer ha fullt upp så tiden kommer att gå fort!

Nä, nu måste jag dra!
Ses ikväll, Örebro!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: anna

välkommen hem! Jag var förbi och smygkika om du hade kommit hem, efter att jag hade bokat klipptid. Men det såg ut att vara obebott fortfarande=) men imorn kommer jag, då kan ingen hindra mig!Jippi!

2009-08-20 @ 19:23:33
Postat av: Torsken

VÄLKOMMEN PINKYYYY! känns redan bättre i stan när man vet att du e här :D WIIiiie! och solen har skinit hela dagen lång som ett tecken :P

2009-08-21 @ 01:25:39
Postat av: Sandri

ååå snart sitter jag också på bussen hemmåt! O ikväll me, skoj värre! älskar krypavståndet...kan de va bättre?

2009-08-21 @ 11:44:11
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: Miss Universum

åhh, va jag ser fram emot ikväll! har verkligen längtat efter er!! =) haha, de låter bra sandri. =P

2009-08-21 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test