Dan för dan för doppardan

Då va de bara två dar kvar till julafton. Jag har redan fått två julklappar, en handkräm å världens snyggaste tofflor. =D (bilder på alla klappar kommer sen.)
Jag har en julklapp kvar å de e verkligen omöjligt att komma på va jag ska köpa. Jag har idéer, men då passar inte priset me plånboken. Jag får ge mej ut idag igen å försöka hitta den sista perfekta julklappen.

Åså måste de skrivas julrim oxå! Jag har skrivit två st, har bara typ 30 kvar, så de e väl lika bra att jag sätter igång. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, vi är så oseriösa på julrim, vi brukar bara skriva jättelångsökta och konstiga grejer som inte ens rimmar. Men det är rätt kul om man har roligt sällskap och glögg (eller vin) och klockan är alldeles för mycket och man är övertrött.

2009-12-22 @ 16:00:17
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: A

Jag tycker att du ska skriva så här på alla packet:" Jag har förbrukat varenda hjärncell, så jag ber dig att vara snell, när du dömmer detta värdelösa rim...synd att du inte heter Kim! (jag är så himla bra!)

2009-12-22 @ 16:01:31
Postat av: Torsken

haha...du e bäst anna :P

2009-12-23 @ 00:26:41
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: Miss Universum

hahaha, de va de bästa rimmet jag nånsin har hört anna. =P haha, de låter roligt mary. =) jag försöker rimma bra, men ibland kanske man böjer orden lite så de passar in bättre, de får man på jul. =)

2009-12-23 @ 13:41:58
Postat av: a

det skulle inte marie gilla! Tänk hennes rim...ojoj! Någon som såg rimstugan på tv4 imorse, det kallar ja dåliga rim!

2009-12-23 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test