Jättetomt..

Helgen har varit superbra! I fredas kom Tobben hit, ganska sent, så vi kollade bara på tv å myste.
På lördan, efter att jag hade sålt kakor på "dövas förening fyller 100 år"-dagen så åkte vi till marieberg å handlade julklappar, vi e nästan helt färdiga. =) Kvällen spenderade de vi sen hemma å hos Torsken å Peppli me lite annat folk, de va mycke mycke trevligt. =)
På sönda gick vi, me Torsken å Peppli, å relaxade på Gustavsvik. De va asskönt att bara slappna av en stund, ska installera en bubbelpool å solarium i mitt badrum. =) Tyvärr va vi lite stressade för att Tobbe skulle åka hem å vi skulle hinna äta å bla bla bla så de blev inte så långt tid. Men vi hann njuta ändå. =)

Nu ska jag berätta varför de e tomt här! Om två veckor e de jullov (ÄNTLIGEN!!) å då ska jag tåga hem till Borås. Problemet va att jag inte visste hur jag skulle få me mej katterna. Två kattburar, en kattlåda plus min egen packning e svårt att släpa på själv.
Då kom Tobben på den briljanta idén att han kan ta me sej katterna när han ska åka hem på söndakvällen. Å så fick de bli! Så han ska ha dom själv i två veckor innan jag kommer ner, då blir familjen fulländad igen. =P
Så de e därför de e tomt här.. man tror inte att två katter kan göra skillnad, men de gör de.. verkligen! Ingen som tigger mat så fort man närmar sej köket, ingen som vill gosa när jag ska plugga så jag tyvääärr måste skjuta på studierna ett tag.. ingen som sover jämte en.. saknar t.o.m att bli väckt kl. 6 varje morron.. Jaja.. två veckor går snabbt!
Jag kan inte beskriva hur mycke jag längtar till lovet! Vi fick ju inte nått höstlov å de känns verkligen nu! Ska bli skönt me julen, jag ska sova konstant i tre veckor. =)

Btw, just nu försöker jag göra lussekatter. Har aldrig gjort de förut så jag har ingen aning om hur de blir.. men de märker jag snart.  =)

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

du får sova mellan mig å pepp om du känner dig riktigt ensam ;)

2009-12-07 @ 22:28:30
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: Miss Universum

haha, tack så mycke! =)

2009-12-07 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test