Nästan vinnare..

Igår åkte jag å tobben till cissi å mattis å spelade monopol. Vi va sex stycken å dom flesta gav upp runt halv 1-1, men inte jag inte. Jag å tobben va dom sista kämparna, vi låg ganska lika i pengar å lagfartsägande så ingen av oss ville ge upp.
I en timma spelade vi själva, kl 2 fick jag en väldigt hög hyra som ruinerade mej så tobben vann. Men jag va väldigt nära ska ni veta! Väldigt nära!
Efter de va de dags att åka hem, men de va lättare sagt än gjort. I vintertider e de inte lätt att ta sej runt i u-hamn eftersom hela stan består av backar, så efter många försök å en massa grusande så lyckades vi komma hem. Jag tror vi va hemma typ 3. Jag känner mej så ung när jag kommer hem så sent! =) (ålderskris, inte alls..)

Idag ska vi bara ta de lugnt å softa, de e ju trots allt jullov. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test