Nyår i Örebro!

Va har jag gjort dom senaste dagarna då? Jag har gått på stan å köpt två linnen å en tröja på rean. Jag har redan sånna linnen å dom e så sköna, så när dom finns för halva priset i massa färger så slår jag till. =) Även tröjan kollade jag in för nån månad sen, men hade inte råd då, men nu så! Å dessutom köpte jag allt me ett presentkort så jag e nöjd. =)
Igår va ja me en kompis hela dan å på kvällen åkte jag hem till föräldrarna å spelar guitar hero, testade att spela trummor. Shit, de e inte lätt, men ack va roligt. =)

Ja, å snart bär de av till Örebro å imorn firar vi nyår!! De ska blir skönt att komma hem en sväng till lägenheten å kul att träffa alla vännerna igen!
 Så gott nytt år allihopa! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

God fortsättning...nu har vi satt ribban för 2010...ingen fest får sluta innan 3 ;)

2010-01-01 @ 19:13:19
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test