Helgplanering

Idag e jag ledig, men regnet bara öser ner. Va e de för vits att va ledig då??

Jaja, iaf. Helgen som kommer e fullsmäckad.
Imorn jobbar jag 14-21. Direkt efter jobbet ska jag på ett överraskningsfödelsedagskalas, där Tobben å hans kompisar ska uppträda. Men dock kan jag inte stanna jättelänge eftersom jag börjar jobba 07.00 på lördag.
Efter att jag har slutat 16.00 ska jag, Tobben å nåra till planera vår helg i Varberg som sker om två veckor.

På söndag jobbar jag delad tur, HURRAAAA!! (ironi)
Jag hatar delade turer, man jobbar först 7-13, sen börjar man igen 16-21. Tre timmars ledigt på en dag. Får se va man kan hitta på då, typ inget.
Men jag får tänka på lönen som kommer nästa månad. =)

Nu ska jag läsa lite, å sen lösa korsord. Som man bör göra på en ledig, regning dag. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: miss K

Jag kan säga att det är inte som julafton att jobba idag i ösregnet heller. Fy tusan vad jag blev blöt om fötterna! :)

2009-07-09 @ 16:15:52
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Sandri

ibland önskar jag att jag var en FISK! Då skulle regn vara en glädje...synd på de soliga dagarna dock :/

2009-07-09 @ 22:42:40
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag också, blöt alltså. Jag springer mellan två hus i ösregn och sen går jag in i varma duschar och städar så att man blir omväckslande svettig och blöt...undrar när förskylningen ska komma=)

2009-07-11 @ 16:49:18
Postat av: Miss Universum

Hahahahaha!!! En fisk!! Haaha! =)

2009-07-13 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test