Snart..

Snart e de sommarlov, om fyra dagar närmare bestämt. De ska bli såå skönt! Jag känner att jag verkligen behöver komma ifrån skolan ett tag. Jag trivs bra i både skolan å klassen, men nu märks de att vi alla behöver ett break.
Jag kan verkligen bli irriterad på vissa kommentarer å pikar, men jag vet att jag e rätt känslig nu, så jag försöker bita ihop, vill att dom sista dagarna ska va roliga.

De ska bli skönt me lov, men de e lite jobbigt faktiskt att åka hem till ulricehamn, en halvrolig stad, börja jobba på ett halvroligt jobb.. få dåligt samvete för en massa saker..

Men jag har iaf ett sommarjobb, de e de många som inte har. Å de e kul att åka hem en sväng å hinna träffa familj å kompisar å sånna saker. Men inte ett helt sommarlov!
Å jag vet, man ska inte klaga, men jag kan inte hålla skenet uppe hela hela tiden. Jag orkar inte de, så låt mej klaga ibland.  Å sluta ge mej skit för de.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir helt ledsen..hur ska jag klara mig en hel sommar utan dig? som det ser ut nu har ajg inte råd att åka ner...om jag inte missa helt så ska skatteverket bara betala hälften av den summan som jag först fick att jag skulle få...inte så mkt pengar i sommar alltså! :C

2009-06-08 @ 22:19:09
Postat av: Mirre

Vad har du fått för jobb som bara är halvroligt? Själv ska jag plocka jordgubbar... :/

2009-06-12 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test