Sol sol sol!!

De e så mycke sol å sommar ute så jag vet inte vart jag ska ta vägen, så gla blir jag!
Försöker spendera all ledig tid ute, de gäller ju att passa på!
Å hör å häpna nu, jag har bestämt mej för att använda solskyddskräm imorn!! De ni!!
Ni som känner mej vet att jag vägrar använda de, men idag solade jag så mycke att jag känner att min kropp förtjänar att smörjas in imorn! E jag inte vuxen å duktig då!? =D  Å ändå blir jag inte fasthållen, Sandri å Ännabännäna! Haha!=P

Har precis kollat på Lotta på Liseberg, mycket trevligt program. =) Blev så sugen på att åka dit!
Nu väntar jag på reprisen av Allsång på Skansen som börjar om en timma. Eftersom jag missade de förra veckan så får jag kolla nu istället. Ingen sommar utan allsånger vet ni väl! =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test