Sommarlov!!

Nu har jag sommarlov! =) ja, jag börjar jobba på måndag, men jag har lov från skolan iaf. =)

Spexet gick jättebra, bättre än va ja hade trott. Efter spexet blev de dock en överraskning som inte va lika kul.. men men.. måste påminna mej själv om att de e LOV å ska inte tänka på sån skit nu.. men ack så irriterande de va. usch.

Tolkningen däremot gick sådär, men jag e inte alltför nere ändå. Jag va fruktansvärt nervös å försökte göra mitt bästa, så i helhet e jag nöjd. Elle så orkar jag inte bry mej nu när de e lov. =)

Nu har jag lämnat barnen på sommarkollo, haha. =) jag får alltid dåligt så dåligt samvete när ja lämnar iväg dom, men dom klarar sej. Jag vet att Peppli å Torsken tar hand om dom bra. =)

Nu ska jag packa färdigt de allra sista, sen bege mej till U-hamn. Tråkigt att köra tre timmar i regn, men ack så skönt att inte behöva åka tåg. =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: miss K

Du var en grym tolk! :)

Och den där skiten skiter vi i nu för det är inte värt det.

2009-06-12 @ 22:05:25
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Torsken

Vi var grymt bra på att tolka! å katterna...det e pepp som tar hand om dom...fy vad jag inte ska ha katt! bra att vi har delad vårdnad så pepp får sin dos mellan varven så vi inte behöver skaffa katt :P å sivan.."the diva" som jag kallar henne, jag får ju inte ens klappa henne! :P

2009-06-17 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test