Söndag

Igårkväll va Ännabännäna här, mycket trevligt! Vi satt å pratade om allt mellan himmel å jord, skolan, livet, förlossningar, va vi gör om tio år, allt. De va skönt att bara koppla av å ha roligt!

Har precis ätit frukost, te å macka, å kollar nu på Gilmore Girls. Jag undrar, e den serien slut nu? Alltså kommer dom inte göra fler avsnitt? Repriserna går om å om igen å de vore kul att se nått nytt.
Jaja..

Ska snart släpa mej iväg til vallokalerna å rösta. Jag har fortfarande inte bestämt mej för vad jag ska rösta på.. jag tycker de e jättesvårt fakiskt.. 

Va mer ska jag göra? Jag vet inte.. Jag ska nog läsa ut den senaste boken jag läser, pepparkakshuset. En riktigt bra deckare. Sen så.. ja.. sen vet jag inte.. sitta här å fundera på livet.. sommarlovet börjar om fem dagar å jag måste betämma å planera lite..

Nä, nu orkar jag inte sitta här mer. Adjö.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag tror Gilmore Girls är slut, tyvärr. Jag köpte precis säsong 5 på Banana Moon! :D (Tror det finns 7 säsonger.)

2009-06-07 @ 17:02:25
URL: http://metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test