Barnsliga väder!

Om det är nått som jag verkligen inte tycker om så är det när det helt omotiverat börjar snöa!!
Jag längtar efter våren så jag dör, å varje dag får jag nya hopp att nu, nu är våren påväg. Men så råkar man titta ut och ser äcklig snö komma ner från himlen å landa på marken å förvandlas till slask. Slask som bara gör mej på dåligt humör å inte har nån funktion. Fruktansvärt barnsligt! Usch!

Jag ska sluta titta ut, ska inte titta ut förrän jag vet med säkerhet att våren har kommit. Ja, först ska jag till kören, men efter det så ska ja inte titta mer.. typ..

Det var allt viktigt jag hade att säga denna gången. // Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är bara att dra mössan över huvet och bita ihop för snart, snart är det VÅR! Bara den där staren vågar sig hit snart :)

2009-03-11 @ 19:06:38
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! det finns ingen stare i världen som vågar sig hit, nu när det är så sent tror den ju att den får stryk av Karin på en gång! klart som fan att den håller sig undan! =)

Men när ska vi börja tjäna pengar på din blogg?



puss

2009-03-12 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test