Snö..

Snö.. jag tänker inte säga mer än så... ni vet va jag tycker om snö..

I fredas kom ju Tobbens syster å hennes familj hit. Å igår så va vi först på Mariebergs köpcenter, å jag såg många snygga skor som jag ska köpa när pengarna kommer.
Sen åkte vi till lek & buslandet, de va riktigt roligt. Men oj, va lite energi man har jämfört med barnen. Dom hade ju kunnat va där flera timmar, men det orkade inte vi.
Sen på kvällen åt vi massa gott å somnade tidigt. Alla va helt slut!
Å imorse åkte dom. Helgen har gott sjukt fort, men det va väldigt roligt. =)

Å nu ska ja kolla på gossip girl. // Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Sandri

klappa klappa

2009-03-23 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test