Sovmorgon!

Här har jag sovmorron, börjar inte förrän 10.20. Men duktig som jag kan va ibland, så gick jag upp kl. 7 för att tvätta. Känner mej otroligt (äckligt) vuxen! Tänkte att jag skulle gå å lägga mej i mellan, men de orkade jag inte. Så jag har ätit frukost, å de va riktigt skönt att sitta å njuta av en stor kopp te!
Sen efter frukosten, skulle jag lägga tvätten i torktumlaren å då funkar ju inte den!! Usch, så arg jag blev!! Usch!!!
Så jag fick ju trycka in ALLT i torkskåpet, tog ju hundra år att hänga upp.

Så nu sitter jag här å väntar på att trycka in nästa omgång tvätt i skåpet. Åså pratar jag me Babsan samtidigt, han berättar om en väldigt go middag han åt igår, nått me rödvinssås. Lyssnar inte så noga. =P

Nu kollar jag på knight rider, den gamla versionen me david hasselhoff. haha, de e så dåligt, men jag kan inte sluta titta. Jag har en tendens att fastna för sånna program, t.ex. våra bästa år. De kollar jag jämt på när jag hinner. De e dåligt å jättesegt, men ja kollar inte för att de e bra. Jag kollar för få skratta å kommentera hela tiden hur dåligt de e. Så ja, de e väl ett sätt för mej att slappna av å tänka på annat. Å de e samma sak me glamour.

Igårkväll va jag hos Ännabännäna å åt våfflor. Mums va gott de va! =)


Här vispar Miss K grädde, å ni ser ju vilket kalas vi hade! =)

Ja, nu ska ja gå å fortsätta leka vuxen, typ dammsuga å diska. =)


// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag missade visst nåt verkade det som. Men tror det var värt det ändå. Knightrider med David Hasselhoff brukade jag jämt kolla på när jag precis hade flyttat hemifrån. Det är ju askul!

2009-03-27 @ 13:19:42
URL: http://metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: miss K

Vilket kalas det var (ja du missade verkligen nått) och vad mätt jag blev :) Det får vi göra om!

2009-03-28 @ 15:48:54
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test