Dagens rapport

Ja, nu ska jag som vanligt prata lite om mina kära barn. Varje kväll när jag går å lägger mej, så lägger sej alltid Elsa jämte mej. Men igårkväll va hon tjurig för att jag låg å pratade i mobilen så i ren protest la hon sej på vardagsrumsbordet.

Se, så sur hon e. Hon värsta blänger på mej.

Men sen så började jag klappa henne å då blev hon nöjd å la sej i sängen. Åså sov vi som små prinsessor. =)


Idag har jag varit i skolan såklart. Vi har pratat om EU å pratat på engelska, dock inte samtidigt.
Sen åkte jag hem å dammsög, för ikväll kommer Tobbens syster å hennes familj hit, å då ville ja ju städa lite.
Men va händer då?? Jo, då klampar Tobben in med sina skor på, genom hela lägenheten på mitt nydammsugna golv! Tro ni att jag blev arg?? Jag försökte skälla på honom så argt som möjligt, men han bara skrattade å tyckte jag lät lite lätt efterbliven. Till slut började jag oxå skratta, men jag e forfarande lite sur. Han har inte fått nån puss sen dess som straff. Haha, så går de! =)

Sen så kollade vi på filmen från våran klassfest hos Bonden. Han tyckte att vi va väldigt knäppa å tyckte de va sååå synd att han inte fick ve me. =P nä, ärligt talat så skrattade han mycke å tyckte de verkade som en rolig fest. (men hävdar fortfarande att vi e lite knäppa, men så ska de va.)

Nä, om jag skulle göra nått vettigt.. typ titta på tv å slå Tobben på armen.

Förresten, jag har alltid hävdat att sport e farligt, å nu har jag fått ännu ett bevis. Tobbens lillasyster skadade ögonbrynet på idrotten i skolan, så hon fick sy 5 stygn. Mmm, så går de när man idrottar.

Ja, de va allt för nu. // Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var väl inte mer än rätt att ha fick se den filmen när nu vi fick se en viss annan video :)

2009-03-20 @ 19:48:56
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: MarySaintMary

Hahaha, jag har också alltid sagt att idrott är ett djävulens påfund. Och att han tyckte att vi var knäppa, det kan ju bero på att vi är det :)

2009-03-22 @ 19:30:17
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Torsken

hahahaa....garva när jag läste! kan höra din försöka skälla på tobben å han bara skrattar :)

2009-03-23 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test