Vår??

Det va det första jag undrade när jag rullade upp persiennerna? Vår?? Kan man verkligen hoppas på att våren e här?? Jag ser solen skymta fram mellan nåra moln, ser på termometern att det e flera plusgrader ute. Vågar man tro att det e vår nu? Om jag hoppas för mycke så blir de säkert snöstorm imorn. Men det skiter jag i, idag tänker jag vara glad å låtsas att våren e här för att stanna! =D

Igårkväll så var det ju melodifestivalen, jag va bra nervös att tag att Ugglas skulle vinna hela skiten, men precis i sista sekund tog Malena vinsten! Underbart! =)

Ja, de va allt jag orkar rapportera idag. Ha en bra vårdag! =) // Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Bonden

Ja, det var ju fasansfullt att melodifestivalen var playback igen!!! =)=)=)=)=)=)=)

2009-03-15 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test