rensning pågår

Jag försöker rensa i min garderob. En orsak till detta e att jag har saker jag inte använder som tar plats, men den största orsaken e att jag vill försöka sälja saker å få ihop lite pengar.
Det går sådär. Jag sitter ju här nu..
Jag tycker det e jättesvårt, man vet ju aldrig när/om man behöver de?

Men men, de jag skulle säga va att jag hittade min balklänning å då va jag ju sjävklart tvungen att prova den. Å den satt som smäck! =) väldigt smäck, men jag kom i den iaf. =P



Det ser ut som ett stort rosa tyg, men över bröstet å på "släpet" så e de även lite mönster. Jag blev lite nostalgisk när jag tog på mej den. Minns hur man fixade å donade inför balen, hur man gick genom stan (sist som vanligt, tack mitt kära efternamn) å hela stan tittade. Å sen på nåra timmar va allt över. Men de va de värt. =D

Nu ska jag fortsätta mina försök till rensning.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vilken fin balklänning! Den får inte säljas!

2009-05-05 @ 19:47:35
Postat av: Torsken

Tänk så här.."om/när jag behöver den här saken nästa gång, då får jag köpa ny! :) å så har du en anledning till att shoppa ;D

2009-05-05 @ 23:07:16
Postat av: Torsken

Tänk så här.."om/när jag behöver den här saken nästa gång, då får jag köpa ny! :) å så har du en anledning till att shoppa ;D

2009-05-05 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test