Från Örebro till Jönköping

Då sitter man på hotellet i Jönköping nu, rummet e helt okej, de enda e att de inte finns nån garderob eller byrå, men annars e jag nöjd. =) 
Tänkte visa nåra bilder angående min resa, men jag vill varna alla som e känsliga för blod, dom två sista bilderna e på ett sår å de kan se lite äckligt ut.


Min packning ser faktiskt inte så stor ut, de blir färre väskor än jag räknat me,
men dom e fullpackade till max!


Snabblunch i väntan på tåget

På vägen till Jönköping slog jag i huvudet i bagageluckan på bussen å de gjorde riktigt ont. Å efter ett tag märkte jag även att de blödde! Så fort jag kom "hem" till hotellet kollade jag hur de såg ut.


De ser inte så jättefarligt ut men..



... de blev ett litet sår faktiskt. Å fortfarande, tre timmar senare, så blöder de.

Japp, så va den resan. Nu ska jag snart gå å lägga mej så jag e pigg imorn när jag börjar min praktik!! =) jag e förväntansfull å har lite pirr i magen. Precis som de ska va. =)

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

klumpis ;) hur har det gått idag?!?!!?

2009-10-12 @ 19:15:11
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: miss K

Men Pinky vad ont det ser ut, och så visar du blodbilder i din blogg som du vet att jag läser ;p ¨

Dagens kändisrapport: Dhani, Post-Karin och Tony Örving (vet att han inte stavar så, men jag visste inte hur och jag ville att du skulle förstå vem jag menade).

2009-10-12 @ 19:18:47
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Miss Universum

Miss K: haha, jag varnade för bilderna. =) Åh va spännande, fortsätt me kändis-rapporterna. =)



Torsk: de berättar jag om i nästa inlägg. =)

2009-10-12 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test