Sjörövarfabbe!

Idag har vi haft röst och talvård, vi har för att träna på att prata starkt å tydligt å allt sånt där bra som man kan behöva när man taltolkar. Å då får man bla. stå å skrika SJÖRÖVARFABBE FARFARS FAAAR å vi får inte glömma den klassiska frasen DRAAA DRAAA DRAAAA, hahaha.. åh, då höll jag på att bryta ihop.

Nu ska jag snart iväg å träna, imorn e vi lediga, elle ja, de e friluftsdag, men jag ska klippa mej imorn så jag tränar idag istället.
Jag e lite nervös inför friss-besöket, har ju fortfarande inte bestämt mej hur de ska se ut! Men Stina (frissan) e väldigt duktig så de brukar lösa sej.. men ändå? Gå till frissan utan en enda plan? Ja.. hon e ju van iåfs.. jag tror aldrig jag har haft nån plan när jag har gått till henne.. kanske en gång.. ja.. *funderar*
Ja, de behöver vi ju inte diskutera nu. Hur de än blir så blir de nog bra, å självklart lägger jag upp en bild så att alla ni som sitter hemma å dör av nyfikenhet får se hur jag ser ut. =P

Adjö så länge. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

ååå det är nästan så att man vill va me å kolla=) kanske tittar jag in genom fönstret när du minst anar det

2009-10-01 @ 18:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test