Andas å räknar till tio

De har vart mitt motto dom senaste dagarna, att andas å räkna till tio. Å prata mycke me tobben å mina underbara vänner. De hjälper.
Jag får sån panik ibland!! Blir så irriterad!! en, två, tre, fyra...
Som sagt, jag följer mitt motto å pratar av mej så klarar jag mej.

Förkylningen hänger kvar, låtsas-febern oxå.

Imorn e de äntligen freda å då får jag äntligen träffa tobben igen! =D

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag ska laga mat å räkna till tio.. hundra gånger.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

jag håller med dig kompis!

2009-09-03 @ 18:41:35
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

aaooooow (Ja på hundspråk)

2009-09-03 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test