Fler födelsedagspresenter

Kom ju på att jag fick ju fler födelsedagspresenter i helgen, ska nu visa lite bilder på detta. Vi börjar med att visa upp eeeeeen....



...morronrock!! Föräldrarna tyckte jag skulle slänga min 15 år gamla, ärvda, morronrock å köpte därför en ny. Den e jättemjuk utanpå å består av frotté inuti. Kan de bli bättre?


Jag fick även en brödrost, jag har inte ätit rostat bröd på flera år så jag blev jättegla. Tack mor å far igen. =)


Ett par rosa ljus fick jag av min storebror å hans familj. =)

Av min syster å hennes familj fick jag pengar å ett linne. Av Cissi fick jag två Björn Hellberg böcker, plus två biobiljetter. =)
Av Tobbens föräldrar fick jag en liten väska å pengar. Av han syster Jenny fick jag, till klassens stora glädje, en ordspråksbok. Hon påstår att hon har hört mej säga ordspråk fel, flera gånger i sommar. Förstår inte va hon menar... Ska studera boken flitigt. =)

Ja, nu tror jag att jag har skrivit upp alla presenter.
Tänkte visa en bild på min bror å Tobben, när dom spelar PS3, de gick knappt att få kontakt me dom.


Så satt dom hela lördagskvällen. Ja, barnen måste väl leka av sej ibland. =P

// Miss Universum



Kommentarer
Postat av: ingelapingela

Hej!

Det var kul att ses i helgen. Tyvärr så kände jag ju typ ingen, men jag får väl säga som Tobbe att det är gott med "nästan"gratismat, o kul att träffa de närmaste i släkten som jag känner. Vi ses ju alltför sällan.

Kram på dig!

Ingela

2009-09-16 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test