En bra helg


Den här helgen har varit jättebra!
I fredas kom Tobben hit, så härligt att träffa honom igen, dessutom hade han me sej paket till mej, aldrig fel. =P
Jag fick en Björn Hellberg bok som jag hade önskat mej, puder å ögonskugga från Mary Kay å en apsnygg hatt. =)




Han tyckte även att vi skulle gå på restaurang på kvällen, en uuunderbar idé. Vi gick till Efesos å åt grekiskt, mmmm va gott. =) 

På lördan åkte vi till Marieberg, jag köpte ett par jeans å en mascara å Tobbe köpte två tröjor. Åså handlade vi mat.
Sen på kvällen kom nåra kompisar hit å då bjöd jag på hemgjord tårta! De ni! Tyvärr glömde jag ta kort på den.. kanske lika bra de. =P Jag fick födelsedagspresenter även från dom.


Mintgröna sockar me diamanter


Paraply å disktrasa me kattmotiv


Scarf me matchande örhängen

Senare på kvällen gick dom flesta av oss ut på krogen, de va jättelängesen jag va ute här i Örebro, de va riktigt roligt!!

Å idag har vi bara tagit de lugnt, Tobben åkte hem för en stund sen.. =(  men vi cs om en vecka igen. =)
De har varit en alldeles perfekt helg! =D

Nu ska jag äta å kolla på tv. Hörs imorn!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Tina de vakraste systern

va bra att hatten var apsnygg å inte skitsnygg, för du passar bättre som apa än skit

//puss

2009-09-07 @ 11:35:09
Postat av: Cissi

Vilken Hellberg bok var det?? MÅSTE veta!! :Z Kram

2009-09-08 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test