Tuff tuff tuff tuff..

Sitter på tåget mot Örebro, skönt att faktiskt kunna sitta. Mellan Borås å Herrljunga fick jag stå upp (fyrtio minuter lång resa) å på Örebro-tåget fick jag stå i typ tjugo minuter, sen snodde jag åt mej en plats, haha. Jag får ju skylla mej själv som snålar å inte bokar en plats, då blir de ju att man får stå ibland. Men som sagt, nu sitter jag å njuuuter. =)

Ja, helgen har vart skitbra. Släktkalaset igår va jättetrevligt å sen hemma hos mor å far var de oxå jättebra! Mamma bjöd på potatisgratäng å kyckling!! MMMMM, jag som ÄLSKAR kyckling, vi åt så vi sprack.
Åså fick jag födelsedagspresenter oxå, kommer en bild på de sen. =) 

Nä, nu ska jag läsa lite, en halvtimma kvar sen e jag hemma i öret igen. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test