Besök hela helgen

I lördas fick jag besök av Ännabännäna å hennes sambo, dom stannade till igår. De va fruktansvärt kul! Vi har inte setts på jättelänge så de va verkligen dags nu. =) Jag å Ännabännäna e ju helt klart bäst på att spela spel, inget snack om saken. =)

I fredas va jag hemma hos mor å far, där va min bror me familj å hälsade på. Har inte träffat dom sen examen så de va oxå på tiden!
Så hela helgen har bestått av besök å bara roligheter. =)

På onsda ska jag till Örebro på intervju, då får jag även träffa Torsken å de e oxå helt klart dags nu! Hela dan idag å imorn ska ägnas åt tolkövningar, de va ju ett tag sen nu.. e sjukt nervös inför hela grejjen, men de ska nog gå bra.. de SKA gå bra. =)
Dags att börja jobba!!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

haha ljuskorv...eller vad va det han sa..=)

2010-08-23 @ 12:46:51
Postat av: a

...nä men alltså ja fattar inte, kan du ta reglerna igen=) Ljuskorv

2010-08-23 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test