Grillning å party

De e va jag har haft för mej i helgen, grillat å kalasat. I fredas var jag, Tobbe, Cissi å Mattis hos Tobbes å Mattis kusin å hans tjej å deras lille son, å grillade. De va en mycke trevlig kväll. =)
Igår va vi på 25 x 2 års fest me grillning. De va en hel del folk där, många som man inte hade träffat på länge så de va apkul! Å idag har vi väl inte ansträngt oss alltför mycke. Ätit kinamat å kollat på film. =)

I fredas va ju som ni vet, min sista dag på jobbet. Men jag har redan fått tre nya dagar nästa vecka då jag ska jobba å fler dar lär de bli. Men nu e de dags att höra av sej till tolkcentraler igen. Hösten närmar sej å folk kommer tillbaka från semestern å då får dom höra från mej igen. =) hoppas jag får lite positiva besked den här gången..

Men först ska jag börja min ledighet me att träffa Sanna imorn, å jag känner på mej att de blir lika roligt som vanligt. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test