Mc-körning

Igår körde jag mc för första gången! Jag som inte ens har haft en moppe har nu fått för mej att nångång i livet få mc-kort. Jag började att övningsköra på Mattis mc som e ganska liten, men den va lite för tung för mej så jag ramlade/flög. Men klarade mej! Så då provade jag en mindre mc som tillhör Tobbens kompis å de gick mycke bättre. Ja, nu låter de som jag värsta körde, nja.. åkte fram å tillbaka nåra gånger på ettans växel. =) De e mycke svårare än va jag trodde å jag va faktiskt mer skrajjsen än va jag trodde att jag skulle va.. Så jag å Tobben har bestämt (eller Tobben har bestämt för han blev så rädd när jag ramlade) att jag ska börja lära mej köra å växla på en moppe först å sen allt eftersom öka storleken å till slut sitta på en mc. =D

Nu måste jag laga mat, ska snart iväg till Tobbens syrra!

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test