Överraskning!

Idag när jag kom hem hade jag fått ett jättestort vykort av min kära tobben! De va ett försenat allahjärtansdag-kort å jag blev så gla!! Han förklarade sin kärlek för mej å jag va nära att börja lipa av glädje. De låter kanske jättefånigt att lipa över ett vykort, men ibland räcker en sån liten gåva för att alla problem ska försvinna å man blir bara uppfylld me lycka! Å de märks att han känner mej, me tanke på hur kortet ser ut.


Ett rosa kort me katter, passar mej utmärkt. =)

Efter skolan var jag å tog den andra hepatitsprutan. De gjorde jätteont idag oxå, men smärtan gick fortare över. Imorn e de utvecklingssamtal.. jag tror de kommer gå bra. Jag måste tänka så iaf annars kommer jag inte kunna sova inatt. =) Så ja, jag tror de kommer gå bra imorn. Å gör de inte de så tar jag de då. =)

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test