Softisch!!

Hittills idag har jag inte gjort nånting! Så skönt! Jag å tobben har kollat på "sommar med göran" å vi tyckte den var riktigt rolig, de va våran humor. =) Nu kollar han på nån actionkomedifilm å jag hänger på nätet å kollar efter märkesskor å drömmer om att jag nångång kommar va jätterik så jag kan köpa alla skor jag vill ha. Japp.. de e bara att fortsätta drömma för de lär ju inte ske än på ett tag.. Iaf, så sitter jag å kollar skor å lite kläder, försöker hitta nått till examamen. Men jag tycker de e svårt att hitta nått snyggt, jag får nog lugna mej lite tills alla vårkläder kommer, då kommer jag hitta DEN klänningen å DOM skorna på en gång. =)

Btw, kom på att jag har glömt att visa ett linne som jag köpte för en månad sen. Mönstret är handmålat av Sandri å jag tycker de e så otroligt snyggt!! Vill ni ha så kan ni beställa genom mej. =)



// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

jag vill ha ;)

2010-02-22 @ 21:42:27
URL: http://torskelain.blogg.se.
Postat av: Marie

Åååhh jag vill beställa! [email protected], adda msn eller mejla :)

2010-03-15 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test