Då va de dags igen..

... att börja skolan! Tänk att de e sista terminen. Jag kan inte sluta tjata om de, de e en sån skön känsla att de jag snart har nått mitt mål å färdig tolk. =)
Jag har nog inte riktigt fattat att jag snart e klar förrän idag, helt plötsligt fick jag lite panik å skakade om tobben å skrek: JAG BÖRJAR MIN SISTA TERMIN IMORN!! SISTA!!!
Han blev väl lite rädd först, men e ganska van vid mina plötsliga infall så han lugna ner mej medans jag typ hyperventilerade av alla känslor man kan ha. De e nu de gäller, de e nu jag måste ta fram alla mina kraftar, å lite till, å kämpa så mycke jag orkar. De kommer va svårt, tufft, jobbigt, lipit, roligt, spännande, innehålla mycke skratt å framförallt kommer de gå apfort.

Ja.. då ska jag dricka lite mer te å försöka lägga mej i tid. Jag kan ju försöka ha energi första dan iaf. =P

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, jag kan se det framför mig :)

2010-01-11 @ 16:57:44
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

smart å dricka te som det e koffein i.

2010-01-11 @ 17:19:27
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: A

Det tråkiga är att det är sista terminen med sina vänner också...=(

2010-01-11 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test