Roligt roligt!

Igår umgicks ja me tjejerna å de va så roligt! Jag hade jättekul hela kvällen! Jag har gått som en zombie hela dan pga sömnbrist, men de va de lätt värt! =)

Imorn ska jag äntligen träffa goseposen, ska bli underbart! De e de bästa som finns att träffa honom efter en tuff vecka i skolan, å bara slappna av. Så imorn blir de bara mys. Elle, först ska hans band va me i lokalradion, men sen blir de mys. =)
Å på lörda ska dom va me i en musiktävling så har ni inget bättre för er kan ni åka till Göteborg å hejja på dom. =P

Nä, nu orkar jag inte skriva mer, ska gå å ta hand om tvätten.

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

Jag hade oxå skiiitskoj, en av de roligaste kvällarna på lääänge! :)

2010-01-21 @ 21:38:42
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: anna

Jag med! Fast jag tycker att vi fastslår att du är gammal iaf eftersom jag hade mycket svårt att se dig idag...hahaha

2010-01-22 @ 19:27:00
Postat av: IDA

hejälp en zombie

2010-01-23 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test