Helgen

Nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen. =)
I fredas va jag å tobben hemma å myste me en massa "Dexter"avsnitt å godis. Jag måste rekommendera den serien, man fastnar direkt. Serien handlar om Dexter som jobbar som blodanalytiker inom polisen och har en hemlighet, han e en seriemördare! Men han mördar bara andra mördare så de e ju okej. =P De låter kanske inte så intressant, men den e skitbra! Så den ska ni se! Säsong 4 börjar snart sändas i Sverige, men alla säsonger finns att se på nätet. =) Ja, de va bara en liten parantes.

På lördan åkte jag å tobben först in till stan å grattade sannas pappa som gifte sej.
Efter de åkte vi till min svägerska jessi å åt middag å va där nåra timmar. Sen begav vi oss till min andra svägerska jenny å kolla in deras nyköpta hus som dom håller på att renovera. Sen åkte vi till tobbes kusin som fick barn för två månader sen å va där en liten stund. Sen åkte vi hem, helt slut efter allt flängande. =)

Idag har jag varit hos daniel hela dan, medans tobbe har lekt i sin studio. De va lite kul när jag skulle gå hem från daniel kom jag på halvvägs att jag hade ingen nyckel me mej. Så de va bara att vända om hem till daniel igen å vänta på tobben. Men de gjorde ingenting, jag fick både chips å cola. =)

Imorn e min sista lediga dag, då ska jag på dagen bara ta de lungt å sen på kvällen träffa sanna, de blir sköjj! =) Sen börjar bajstorkandet!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

njut ordenligt på din sista dag och låt resten bara glida av dig som en vatten på en gås....snart gör du något mycket roligare=)

2010-06-21 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test