Midsommarhelgen

Midsommarhelgen har varit riktigt bra faktiskt. Jag jobbade ju på aftonskväll, men tiden gick rätt fort å när jag kom till festen höll dom på att grilla så kvällsmaten missade jag inte. =)
På lördan gjorde jag inte allt för mycke, tog de lugnt.
Men igår så åkte vi mc hela dan. Sju personer på fem motorcyklar åkte iväg till Värnamo för att titta på en minnessten på en basist som en gång i tiden spelade i Metallica. (När dom var på turné i Sverige åkte bussen ner i ett dike å basisten avled.) Vädret va underbart, de va en perfekt dag för en mc-tur!
Efter de åkte jag å tobben hem till mina föräldrar där vi åt kvällsmat å umgicks.
Sammanlagt under hela dan åkte vi ungefär 35 mil, hade lite ont i rumpan på kvällen.


Minnessten

Jag å Tobben

Underbart mc-väder

Idag e jag ledig, ska ta tag i massa saker. T.ex. försöker jag hitta ett förråd att ställa alla mina saker i (eftersom jag måste säga upp lägenheten). Japp, de va de!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

Ni ser läskiga ut...=) Lägg upp på din FB om förråd, kanske någon du glömt fråga (?)

2010-06-28 @ 16:46:46
Postat av: Mickis

Varför måste du säga upp lägenheten?..=/

2010-06-28 @ 21:21:53
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: K

snygg bild på er! men måste man ha både solglasögon och visir? :D

2010-06-29 @ 21:09:44
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Miss Universum

K: visiret skyddar bara mot insekter, inte solen. =)

2010-07-01 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test