Promenad = blåsa

Igår va jag me Bias hela dagen. De va skitkul! =)  å eftersom de va så fint väder bestämde vi oss för att ta en promenad. Jag tror vi gick 1½ timma, de kändes inte så länge eftersom vi pratade hela tiden, men de märktes på fötterna. Varför? Jo, jag hade på mej mina högklackade stövlar! Inga bra promenadskor, men de gick faktiskt förvånadsvärt bra att gå i dom. Å nu har jag övat tillräckligt till examen iaf. =P Jag har en lite blåsa under högerfoten, men annars mår fötterna bra. = )

Nu ska jag snart till mor å far en sväng, ska äta middag å hämta min beställning från ullared! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

oj vad spännande med beställninge...var det några kläder till tanzania? :)

2010-03-31 @ 12:30:12
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test